O blogu i o mnie

Hej!

Wszyscy znajomi wołają na mnie Jimmy. Od dziecka kochałem gry, a w podstawówce zacząłem już je tworzyć, choć niestety nie w wersji cyfrowej a na szkolnej tablicy lub w zeszytach. Gdy troszkę podrosłem dużo bawiłem się w tworzenie map do takich gier jak Starcraft, czy HMM3 oraz prostych modów do gier, które uczyłem się tworzyć dzięki inżynierii odwróconej, bo moja wiedza z zakresu programowania była znikoma. Po tym przyszedł czas na pracę, która niestety w żaden sposób nie była związana z grami.
Dopiero gdzieś na początku roku 2015 postanowiłem, że chcę robić to, co zawsze chciałem i kochałem, czyli gry. W związku z tym, że samo programowanie nie bawiło mnie aż tak bardzo, co samo kombinowanie jak sprawić, żeby inna osoba odczuwała konkretne emocje zainteresowałem się projektowaniem gier. Tak powstał ten blog, który jest w pewnej mierze jak ładnie określiła to osoba z warsztatu.gd: masturbacją (szczerze pozdrawiam! 🙂 ), ale jest też logiem tego, czego sam się nauczyłem oraz bazą wypadową dla osób, chcą wejść w świat game designu. Spodziewajcie się tu informacji dla osób, które chcą zostać game designerami oraz rzeczy związanych z game devem.

Do tej pory miałem okazję wesprzeć poniższe gry:

Sniper Ghost Warrior 3 – game design, level design, testing
Epic kingdoms – game/UX design, testing
Madness of Little Emma – game design, testing
Gorwen.pl – game design, testing
W drodze
Best Hacking Software – produkcja własna

Pracuję też na rzecz popularyzacji używania gier w szkołach
Latarnik.edu.pl

Jeśli chcesz wspomóc bloga poprzez wstawienie banneru, oto on:
banner projektowanie gier

Share Button